e-Dakwah

Sampaikan… Walaupun satu ayat…

RAHSIA SURAH YASSIN AYAT KE 58

Posted by Saiful di 4 Julai 2009

Penulis Asal: Hjh Noor Aini Othman

Barang siapa yang membaca YAASIN sepenuhnya dan pada ayat ke 58 surah tersebut “SALAAMUN QAULAN MIN RABBIR RAHIM” diulang sebanyak 7 kali untuk 7 niat baikmu, Insya Allah dengan izin Yang Maha Esa dan Maha Kuasa, semua hajatmu akan dikabulkan.
Jika boleh niatkan sebegini:

  1. YA-ALLAH YA-RAHIM, ampunkan dosa-dosaku dan saudara-maraku.
  2. YA-ALLAH YA-RAHMAN, kurniakan aku isteri,suami, anak-anak yang soleh dan mencintai islam.
  3. YA-ALLAH YA-RAZZAK, kurniakan aku rezeki yang berkat,kerja yang baik dan berjaya di dunia dan akhirat.
  4. YA-ALLAH YA-JABBAR, makbulkan hajat penghantar maklumat yang aku dapat ini.
  5. YA-ALLAH YA-MUTAQABBIR, jauhkan aku dari sifat khianat dan munafiq dan miskin.
  6. YA-ALLAH YA-WADUUD, kurniakan aku dan seluruh umat Muhammad yang beriman kesihatan zahir batin.
  7. YA-ALLAH YA-ZALJALA LIWAL IKRAM, makbulkanlah semua hajatku, dan redhaikanlah aku…..

AMINnnnn.

Satu Respons to “RAHSIA SURAH YASSIN AYAT KE 58”

  1. fazilyahaya said

    terima kasih atas info..đŸ™‚

Tinggalkan Jawapan

 
